Предоставя качествено обслужване на клиентите според стандартите на компанията;
Обслужва телефонни обаждания и онлайн запитвания;
Създава и поддържа актуални клиентски досиета;
Консултира клиентите относно продуктите на компанията;
Участва в проучвания на отзиви от клиенти за предоставените услуги, текущи рекламни кампании, промоционални активности и др.;
Квалификация и интереси:
Притежава ясна дикция и приятен глас;
Притежава езикова култура – речева и писмена;
Поддържа позитивна нагласа и комуникира с лекота;
Има бърза мисъл и способност за формулиране на аргументи с лекота;
Обича да работи с хора;
Енергичен, предприемчив и амбициозен;
Има желание да учи и да се развива постоянно;
Как може да кандидатстваш?
Може да кандидатстваш за позицията " Оператор Контактен Център", като попълниш онлайн формата на нашия сайт и прикачиш своята Автобиография.
Ако имаш допълнителни въпроси, обади ни се на 0700 10 410.