0700 10 410

Въпроси и отговори

Как ще плащам вноските по кредита?

Размерът на вноските и датите за плащане са описани в погасителния план в договора за кредит. 

Начините, по които може да платиш вноските са: 

  • По банков път, по банковата сметка на Макс Кредит в Пощенска банка, IBAN: BG72BPBI79401071343712 
  • На каса на Easypay, с вноска по КИН: 1468321051 
  • Чрез epay.bg, с вноска по КИН: 1468321051   
  • Чрез FastPay, с вноска към Би енд Джи Кредит ООД, с посочване на ЕГН, номер на договор и име на титуляр
  • В брой, на удобно за теб място, на твоя Консултант 
  • В брой, в офис на Макс Кредит 

Важно! При плащане по банков път, в офис на Easypay или чрез Epay, като основание на плащането трябва да посочиш номера на твоя кредит, ЕГН и три имена.

Какви суми предлагате?

Макс Кредит ти предлага бърз кредит:

  • за суми от 100 до 5000 лв.   
  • с фиксирани вноски и лихва   
  • със сигурни условия на договора, които не се променят

Как мога да кандидатствам за кредит?

Кандидатствай лесно и удобно по един от следните начини:

  • Онлайн - като попълниш формата за кандидатстване тук   
  • Като се обадиш на номер 0700 10 410  
  • В представителен офис на Макс Кредит   
  • На удобно за теб място, с Консултант финансови решения, с който съвместно ще попълните искане за кредит - важи за градовете, в които Макс Кредит има представителен офис

След колко време мога да получа парите?

Независимо кой от начините за получаване на парите ще избереш, то може да получиш сумата до няколко часа след одобрение.

Вариантите за усвояване на кредита зависят от избора ти по време на кандидатстване, а именно:

Ако кандидатстваш за кредит онлайн:

  • В брой, на каса на EasyPay   
  • По личната ти банкова сметка.   

 Ако кандидатстваш в наш офис:   

  • В брой, в офис на Макс Кредит 
  • По личната ти банкова сметка.    

Ако кандидатстваш по телефона на 0700 10 410:

  • В брой, на каса на EasyPay - трябва да подпишеш договора си онлайн   
  • В брой, в офис на Макс Кредит - трябва да живееш в град с наш офис и да подпишеш договора си в съответния офис   
  • По личната ти банкова сметка

Какви са условията за кандидатстване?

За да кандидатстваш за кредит в Макс Кредит, е необходимо:

  • Да си на възраст от 21 до 75 години
  • Да притежаваш валидна лична карта
  • Да си български гражданин или постоянно пребиваващ в страната чужденец (притежаващ ЕГН).

Какви са необходимите документи за кандидатстване?

За да кандидатстваш за бърз заем от Макс Кредит е необходимо да притежаваш и предоставиш валидна лична карта.

Необходимо ли е да изпратя копие на личната си карта, когато кандидатствам онлайн или по телефона?

Да, това е задължително условие, за да може да ти преведем сумата по кредита.

Може да ни изпратиш четливо копие или снимка на личната си карта - лице и гръб, както и своя снимка (селфи) с личната ти карта, по един от следните начини:

  • с прикачване в онлайн заявката за кредит, по време на попълването й   
  • с изпращане по имейл на: lk@maxcredit.bg

Съвет при онлайн кандидатстване:

За да бъде максимално бързо и удобно препоръчваме да прикачиш копието на личната си карта и своята снимка с нея още по време на попълване на заявката си.

Ако все пак не успееш, то е добре да изпратиш по имейл максимално скоро след това. Използвай имейла от кандидатстването си, за да ни изпратиш копието.

Трябва ли да предоставя обезпечение по кредита?

В Макс Кредит няма изискване за предоставяне на банкова гаранция или поръчители.

Как мога да се свържа с ваш консултант?

Може да избереш най-удобния за теб начин, за да се свържеш с наш консултант: 

  • да се обадиш на телефон 0700 10 410
  • да посетиш наш офис. 
  • да изпратиш съобщение в онлайн чата на нашия сайт 

Как да разбера дали съм одобрен за кредит?

Макс Кредит държи на коректното отношение към клиентите и ти ще получиш отговор, независимо дали искането ти за кредит е одобрено или отказано, по имейл или по телефон.

Как сключвам договор?

В зависимост от начина на кандидатстване, може да подпишеш договора си по различен начин:

  1. Ако кандидатстваш онлайн, договорът, както и всички необходими документи, ще ти бъдат изпратени на декларирания от теб имейл. Подписването на договора също се осъществява по електронен път.
  2. Ако кандидатстваш в представителен офис на Макс Кредит, то и сключването на договор се осъществява на място в съответния офис.
  3. Ако кандидатстваш на националния телефон 0700 10 410:
  • можеш да подпишеш договора електронно.
  • можеш да подпишеш договора електронно или да отидеш в наш офис, ако си от град, в който имаме такъв.

Как получавам парите?

Ако си кандидатствал онлайн може да получиш парите:

  • по личната ти банкова сметка   
  • в брой, на каса на EasyPay.

Ако си кандидатствал в наш представителен офис или по телефон може да получиш парите:

  • в брой, на каса на EasyPay - когато кандидатстваш на националния телефон  
  • в брой, в офис на Макс Кредит - ако живееш в град с наш офис   
  • по личната ти банкова сметка.

Какво съдържа договорът за потребителски заем?

Формата и съдържанието на договора за потребителски заем са строго и ясно регламентирани в чл.11 от Закона за потребителския кредит. Комуникацията във връзка с договора за кредит се осъществява на български език, като приложимото законодателство е българското. Нашите договори са изцяло съобразени със законовите изисквания в България.

В Макс Кредит държим да предоставяме ясна информация на нашите клиенти, така че, ако имаш въпроси по твоя договор, ще се радваме да ти отговорим. Попитай:

  • твоя консултант   
  • служител на място в наш офис  
  • оператор на телефон 0700 10 410  

Общите условия към договора може да намериш на сайта ни.

Какво да кажа в Easy Pay, ePay или FastPay, за да си платя вноската по кредита?

За да заплатиш вноската си по кредит в каса на Easy Pay, ePay или FastPay, е необходимо да предоставиш КИН и номер на договор/кредит.

Къде мога да видя номера на кредита ми?

Когато подпишеш документите си за кредит, посредством 6-цифрен код, получаваш имейл, съдържащ най-важната информация за кредита. Там ще намериш и номера на кредита.

Какво е КИН?

КИН е клиентски идентификационен номер. Това е клиентският номер, с който Компанията е регистрирана в Easy Pay, ePay и FastPay, които трябва да представиш в касата на Easy Pay, ePay или FastPay, когато желаеш да платиш вноската си. Този номер също е част от имейла, които ще получиш след подписването на документите си.

Има ли допълнителни такси и комисионни?

Потребителските кредити на Макс Кредит нямат допълнителни такси или комисионни.    

С Макс Кредит знаеш, че цената, която ти предлагаме, е крайна. Всички условия по кредита ти са точно, ясно, конкретно формулирани и подробно описани в договора.

При плащане получавам ли някакъв документ?

Ако платиш в офис или на Консултант, задължително трябва да получиш касов бон за извършеното плащане, с коректно попълнени полета. Касовият бон е твоето доказателство за платената сума. 

Ако не получиш екземпляр от касовия бон, свържи се незабавно с нас на 0700 10 410

Ако плащаш по банков път, в EasyPay, във FastPay или Epay.bg - запази издадената ти разписка за извършеното плащане.

Какво да правя, ако срещна затруднение по време на изплащането на кредита?

При такава ситуация най-важно е да се свържеш незабавно с Твоя Консултант или с наш представител на телефон 0700 10 410. Заедно ще се опитаме да намерим оптималния вариант за справяне със ситуацията.   

Наличието на неплатени вноски може да доведе до неблагоприятни последици за теб и да затрудни получаването на заем в бъдеще, както от нас, така и от всички банки и небанкови финансови институции.    

За това нашият съвет към теб е своевременно да ни уведомиш за случая.

Какво става, ако не погасявам вноските по кредита навреме?

Всички отпуснати кредити се записват в Централния кредитен регистър. Просрочените кредити влошават кредитната история и намаляват шансовете за бъдещо кредитиране. 

Съветваме те да определиш вноската, която може да отделяш от семейния бюджет. Правилното определяне на вноската ще помогне да изплащаш кредита си коректно. Ако прецениш, че дори и при най-ниската възможна вноска ще изпитваш затруднения, ние препоръчваме да отложиш взимането на кредит.

Мога ли да усвоявам нови бързи потребителски кредити, преди да съм погасил старите?

Да, може да кандидатстваш за паралелен кредит или да рефинансираш настоящ, но при определени условия. За да разбереш какви са възможностите за твоя кредит, свържи се с Твоя Консултант или се обади на 0700 10 410.

Как трябва да процедирам, когато съм си сменил постоянния адрес или адреса за кореспонденция?

Необходимо е да ни уведомиш при промяна на адрес и/или телефон. Информацията ни е необходима при нужда от контакт с теб.

Защо да използвам програма „Защита на плащанията“ (застраховка) към моя потребителски кредит?

Застраховката към продуктите Макс План, Макс План Плюс, Макс Релакс и Макс Баланс се грижи за комфорта на Клиентите при трудни житейски ситуации (уволнение от работа, смърт, болест, инцидент).    

Ако използваш програмата и отговаряш на критериите за застраховка, кредитът ти ще бъде изплатен от застрахователя. Програмата „Защита на плащанията" не е задължителна. Програмата е превантивен механизъм за посрещане на финансови затруднения по време на погасяване на кредита при настъпване на тежки житейски ситуации.

Как да докажа размера на дохода?

Не е необходимо да представяш документи за доказване на дохода ти.

В кои градове на страната работите?

Макс Кредит присъства с 32 представителни офиси в 25 града в България.    

Градовете, в които имаме офис са: Берковица, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Добрич, Каварна, Козлодуй, Лом, Мездра, Монтана, Нова Загора, Плевен, Пловдив, Провадия, Силистра, София, Стара Загора, Хасково, Сливен, Перник, Кюстендил, Радомир и Шумен.

Виж къде се намира най-удобния за теб офис тук.

Какво е вашето работно време?

Всички наши офиси работят от 09:00-19:00 часа, всеки работен ден, без събота, неделя и официалните празници на Република България.

Нашите Консултанти могат да бъдат на разположение и извън работно време, за твое най-голямо удобство.

Може да се свържеш с нас и по телефона на 0700 10 410 всеки работен ден от 09:00 до 19:30 ч.

Как мога да получа справка относно моя кредит?

Справка или допълнителна информация относно твоя кредит може да получиш по един от следните начини: 

  • Като се свържеш с Твоя Консултант 
  • Като ни потърсиш на телефон 0700 10 410
  • Като ни изпратиш имейл на contacts@maxcredit.bg
  • Като посетиш представителен офис на Макс Кредит

Защо събирате толкова информация за кандидатите за кредит?

Предоставената доброволно от теб информация ни е необходима, за да можем да оценим обективно искането ти за бърз потребителски кредит.    

Вярната информация е предпоставка за положително становище по молбата за кредит.

Как мога да пусна жалба или оплакване и към кого да се обърна?

Оплакване може да подадеш в Централното управление на Макс Кредит, намиращо се в гр. София, район „Изгрев", ул. „Незабравка" № 25, ет. 5. или в наш представителен офис, на телефон 070010410 или на имейл info@maxcredit.bg. Макс Кредит ще те уведоми писмено за решението си по постъпилото възражение във връзка с кредита в срок до 30 дни от получаването му.

В случай, че Макс Кредит не се произнесе в предвидения 30-дневен срок или когато взетото решение не те удовлетворява, имаш право да отнесеш спора за разглеждане от помирителните комисии, създадени по реда на чл. 182-184 от Закона за защита на потребителите, когато са нарушени твоите права и законни интереси. Подаването на възражение или жалба до Макс Кредит не е задължителна предпоставка за образуване на помирително производство.

Процедура за подаване на възражения.

Може да защитите правата си и на интернет платформата за решаване на потребителски спорове (ОРС) на Европейската комисия (ЕК).   

Какво става със събраната информация от кандидатстването?

Екипът ни напълно разбира колко е важна поверителността на личните данни на Клиента. Макс Кредит ще обработи тези данни, спазвайки изискванията на българското и европейското законодателство за защита на личните данни. Личните ти данни ще бъдат използвани за целите, за които си ги предоставил в Декларацията за обработка на личните данни при кандидатстването ти за кредит при нас.

Имам ли право да се откажа от договора си за кредит?

Да, ти имаш законовото право да се откажеш от своя кредит в 14 - дневен срок, считано от датата на скючване на договора за кредит, без да дължиш обещетение или неустойка и без да посочваш причина.

Може да упражниш правото си на отказ от кредита по един от следните начини:

  • Ако си подписал договора за кредит в наш офис, трябва в 14 - дневния срок да подадеш писмено уведомление в обслужващия те офис, съдържащо дата, трите ти имена и номера на договора, от който се отказваш.
  • Ако си подписал договора за кредит онлайн, трябва в 14 - дневния срок да изпратиш уведомителен имейл на info@maxcredit.bg или да се обадиш на 0700 10 410, като е необходимо да посочиш трите си имена и номера на договора, от който се отказваш.

Имам ли право предсрочно да погася кредита си?

Да, твое законово право е да погасиш кредита си предсрочно (частично или пълно). В тези случаи имаш право на намаляване на общите разходи по кредита, като това намаляване се отнася до лихвата и разходите за оставащата част от срока на договора.

В случаите на частично предсрочно погасяване на кредита можеш чрез писмено искане да запазиш крайния срок за погасяване на кредита, като поискаш промяна в размера на погасителните вноски или да намалиш крайния срок за погасяване на кредита, като запазиш размера на погасителните вноски.

При предсрочно погасяване на кредита Макс Кредит има право на обезщетение от 0,5 на сто от сумата на предсрочно погасения кредит за покриване на евентуалните разходи, пряко свързани с предсрочното погасяване на кредита.

Каква е разликата между Макс Кредит (Max Credit) и Би енд Джи Кредит ООД? Това 2 различни фирми ли са?

Не. Макс Кредит не е фирма, а е търговското наименование на "Би енд Джи Кредит" ООД. Всички документи и договори се подписват с "Би енд Джи Кредит" ООД, което е лицензирано от БНБ, като небанкова финансова институция, с лизенз номер BGR00250. Макс Кредит е патентовано търговско име.